niedziela, 29 grudnia 2013

Tumblr + Gdzie się podział rozdział?

No witam, witam!
Mam dla was kilka informacji...
Otóż... Ekhmm : 
1. Ruszyłam z tumblr'em! Tak właśnie! :) Muszę go jeszcze tylko troszkę ogarnąć, ale w sumie jest gotowy ;) Jest już pare notek :D 
2. Co się stało z rozdziałem?! No a ten One Shot? :( 
No więc... Ja wiem, że jest wolne i sretetete :P Ale i tak nie mam czasu :( Rozdziału możecie się spodziewać w ciągu ok. tygodnia, ale na One Shot troszkę poczekacie, może nawet będzie w lutym :( Mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie xD Ale muszę się przez trzy przyszłe miesiące trochę pouczyć, bo do gimnazjum do, którego się wybieram przyjmują już w marcu ;D (test 6-klasisty jest niepotrzebny :P) 

A więc... To chyba wszystko :) Łapajcie linka do mojego tumblra! :* 

http://its-me-agus.tumblr.com

Aguś ♥

3 komentarze:

  1. Czekam na rozdział, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zrobiłaś taki śliczny wygląd tumblra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam taki szablon i troszkę poeksperymentowałam z kolorkami ;)

      Aguś ♥

      Usuń

Jeśli ci się podobało - zostaw po sobie jakiś ślad! ;**

Aguś ;**