niedziela, 3 listopada 2013

Prolog

                                       'Together like we were something more' 
                                      'Razem, jakby było między nami coś więcej' 

                                                  Smallpools - Dreaming 



Moje życie się zmieniło. Na lepsze. To było jak obrót o 360 stopni, a wszystko przez jednego chłopaka z grzywką na metr do góry i przez wyjątkową dziewczynę, która we mnie nie zwątpiła. Nie jestem już tą wredną jedzą, która wszystkim uprzykrzała życie. Razem z moimi przyjaciółmi - jak to cudownie brzmi - jesteśmy jak jedna wielka rodzina. Rodzina, która się wspiera, pomaga. Poznanie takich ludzi jest czymś lepszym od pierwszego prezentu Gwiazdkowego, od pierwszych ciasteczek, od najlepszej zabawki na świecie. Mieć takich przyjaciół - to jest prezent. 

Ale poza przyjaźnią spotkała mnie również miłość. Moja pierwsza miłość. Chłopak, który mnie wspierał, był ze mną zawsze, nigdy mnie nie opuścił, był ze mną na dobre i na złe. To właśnie z nim jestem teraz szczęśliwa. Tworzymy z Federico zgraną parę. Cudowną dziewczyną, którą wcześniej wspomniałam, jest nie kto inny, niż przemiła brunetka o brązowych oczach. To ona pierwsza zauważyła mnie w moich chwilach słabości, gdy już się podłamywałam. Wszystkich przyjaciół cenię jednakowa, lecz Violetta jest dla mnie nie jak przyjaciółka. Jest dla mnie jak siostra. Moim przyjacielem jest Leon, chłopak Violetty. Jeszcze zanim przeszłam na stronę dobra, zazdrościłam im miłości, którą się otaczają. Pamiętam te czasy, kiedy to opowiadałam Violetcie o uczuciu, które jest gotowe na wszystko. O uczuciu miłości do Federico. Mam wielu wspaniałych przyjaciół, nie do opisania. Mam trzy cudowne przyjaciółki. Francesca, przyjaciółka na pochmurne dni. W pocieszaniu jest niezastąpiona. Jest jak słońce wychodzące zza chmur. 
 Wiecznie uśmiechnięta. Jej wspaniałym towarzyszem jest Marco, równie radosny jak jego dziewczyna. Camila, rudowłosa dziewczyna o wybuchowym charakterku, który opanować zdołał tylko Diego. Nie polubiliśmy się z Diego, ale tylko na początku naszej znajomości. Próbował mnie spychać na stronę zła, kiedy ja byłam gotowa rozkwitnąć na nowo. Zmienił się, gdy poznał naszą wybuchową przyjaciółkę. Naty, dużo by mówić. Miała mnie za przyjaciółkę, kiedy ja ją podle wykorzystywałam. Była drugą, zaraz po Violetcie, dziewczyną, która pomagała mi w przemianie na dobre. Tworzy szczęśliwy związek z Maxim. Moje dawne 'ja' określała go jako "hipopotama rapera". Aż chce mi się ze mnie śmiać, jak sobie o tym przypomnę. Do naszej paczki należy jeszcze dwóch wspaniałych chłopaków. Tomas. Jak to zwykł mówić Leon - czarnowłosy łobuz. Już od dawna szuka swojej drugiej połówki. Nie chce próbować z dziewczynami 'na chama'. Jeśli widzi, że dziewczyna nie jest dla niego - odpuszcza sobie. Czeka na aż prawdziwa miłość sama do niego przyjdzie. Tak samo twierdzi Andreas. Myślę, że dziewczyna dobrze by mu zrobiła. Jego pasją życiową jest gotowanie. Na każdym naszym ognisku, spotkaniu czy małej imprezie - to on gotuje. Muszę przyznać, że jego risotto jest przepyszne. 
Tak się prezentuje obecna chwila w moim życiu. Kto wie, może coś się zmieni? Oby na dobre. Wszystko jest idealnie. Mam wspaniałych przyjaciół, cudownego chłopaka. 




_________________________________________________________________

Jest prolog! Tak jak obiecałam. Ja osobiście jestem z niego zadowolona, aczkolwiek wyszedł mi chyba ciut za długi ;3 Chciałam opisać jak mniej - więcej wygląda teraz nasza kochana, zgrana paczka. Co wy na to? Proszę was o malutki znak życia, jeśli tu jesteście ;D 






Wyobraźmy sobie, że jest tutaj Cami i Diego ;D



I teraz gif, przez którego o mało nie spadłam z krzesła :D 




2 komentarze:

  1. FAjne Aguś,jestem z ciebie dumna! Moja krew!:D XDDDDDDDDDDDDD Już sobie zapamiętaj,że to ja jestem fanką numero 1.Ippppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp! Wiedz,że będę cie musiałą prosić o pomoc, przy Leonettcie, bo ja ledwo co ogarniam wstawianie postów. Całuski, przyjaciółeczko i powodzenia.
    Fran, dam,dam,dam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podobało - zostaw po sobie jakiś ślad! ;**

Aguś ;**