sobota, 9 listopada 2013

Rozdział III - Wyczuwam kłopoty...

      'It seems to me that when I die these words will be written on my stone'
'Mam wrażenie, że gdy umrę zapiszą te słowa na mym grobie' 
                                   One Direction - Story of My Life




Ludmiła


Federico jest taki kochany! Wczorajszy dzień był cudowny, ale dziś będzie trzeba zająć się Resto. 

- Gdzie byłaś? - zapytała się mnie mama, kiedy wchodziłam do domu. 
- A właściwie to nigdzie. Tak po prostu przeszłam się na spacer. 
- Hmm... Okej... A... Bo wiesz co? Mam dla ciebie wiadomość... - zaczęła niepewnie. Wyczuwam kłopoty. 
- Co takiego się stało? 
- Pamiętasz moją starą przyjaciółkę, Marcelę? Tą co przeprowadziła się do Francji razem ze swoim synem?
- Tak... 
- No właśnie... Przyjeżdżają do Buenos Aires. - szczerze mówiąc troszkę mnie to zmartwiło. Ten syn pani Marceli to David. Jest w moim wieku i odkąd pamiętam, podkochiwał się we mnie. Był moim przyjacielem, nie chciałam mu tak wprost mówić "Nie jestem tobą zainteresowana, więc się łaskawie odczep". Będą kłopoty... Z resztą jak przeczuwałam... Boję się, że nadal mu się podobam. Fede mógłby się lekko wkurzyć. 
- Dobra, to jeszcze nie tak źle - tak. W ogóle nie jest źle. Moja mama znała 'problemy' z Davidem, ale nigdy nie umiała mi pomóc. 
- Nie wiesz jeszcze wszystkiego. - teraz zaczęłam się bać. - Będą przez najbliższy miesiąc mieszkać u nas. - że co, proszę?! 
- Mamo?! - krzyknęłam. 
- Przepraszam cię córciu, ale wiesz że Marcela jest moją najlepszą przyjaciółką, nie umiem jej odmówić! 
- Ehh, no dobrze. - 1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10... Podobno liczenie do 10 pomaga opanować złość... Mi jakoś nie pomogło! Właściwie to nie wiem co ja czuję. Złość? Czy może strach? Albo jeszcze coś innego? - Kiedy się wprowadzają? 
- W środę. - No tak. Mamy dziś poniedziałek. Mam dwa dni żeby pomyśleć... Pomyśleć nad tym, czy powiedzieć Fede o Davidzie, czy może udawać, że go nie znam? To raczej nie wypali... Będę musiała pogadać z moim chłopakiem. 
- Wychodzę. 
- Przecież dopiero wróciłaś. 
- Idę do Studia, za dwadzieścia minut mam lekcje. - wywróciłam oczami i poszłam...

___________________________________________________________

Hej, Hej, Hej! 
Już się tłumaczę, czemu rozdziału nie było!
Otóż leżałam z gorączką 38.4 stopni :| 
Nie byłam w stanie napisać rozdziału :D 
Wiem, że rozdział krótki. 
Spokojnie, spokojnie. Wenę mam! 
Ale jakbym się rozpisała to bym nie miała już co pisać na przyszłe rozdziały! 
Dzisiaj się dowiedzieliście o Davidzie, któremu twarzy użyczy Burkely Duffield 
( Edison Sweet - Tajemnice Domu Anubisa ) 
To wam wystarczy... Na razie xD
Kolejnego rozdziału... nie wiem kiedy możecie się spodziewać ;D
Niebawem! : D
To wszystko z mojej strony ;3

Mam jeszcze pytanko! Co byście chcieli... no nie wiem... zobaczyć na tym blogu? Macie jakieś pomysły? Każdy pomysł na wagę złota ♥ Nie chodzi mi tylko o samo opowiadanie, ale np. zakładki (tzn. tak jak teraz mam 'Strona Główna', 'Spis Treści'). Dzielcie się swoimi... pomysłami! :D

Aguś ♥

6 komentarzy:

  1. Cześć! Najprawdopodobniej jestem pierwsza. Ah, jak ja to kocham! <3
    Muszę przyznać, że rozdział bardzo mi się spodobał.
    Pisałam już, że idealnie opisujesz uczucia bohaterów?
    Nie wiem, co bym chciała zobaczyć na blogu, ale wiem, że liczę na dużo Naxi w opowiadaniu. <3
    Zapraszam do siebie, na nowy rozdział. Liczę na szczerą opinię:
    violetta-and-her-world.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa *_*
      Na pewno wpadnę ;3

      Aguś ♥

      Usuń
  2. Aguś nie mogę być chamska więc! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://120-dni-z-1d.blogspot.com tak! 1D powraca!
    Fran

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh jak słodko ;**
      Na serio?
      1D powraca? :3
      Zabieram się do czytania! ;D

      Aguś ♥

      Usuń
  3. Hej super rozdział czekam na next ; )
    Zapraszam Cię na mojego bloga violetta-opowiadanie-natalii.blogspot.com
    Mam nadzieję, że wpadniesz.
    Pozdrawiam.
    Tyna : **

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! :)
    Czekam na następną część, może będzie coś o Cago? Chętnie przeczytam ;)
    Zapraszam do mnie :D
    http://mylongstory-violetta.blogspot.com/
    P.S. Świetnie piszesz, chyba najlepszy blog jaki czytałam :))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podobało - zostaw po sobie jakiś ślad! ;**

Aguś ;**